20:36 | پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

محمد علی رفیعی

خبرنگاری شغل انبیاست با همان مشقات و ...
یادداشت محمد علی رفیعی به مناسبت روز خبرنگار
پایان دولت؛ بازیِ بورسی ادامه دارد!
یادداشت از محمد علی رفیعی
خوشبینی آقای رییس ادامه دارد!
نماد برتر - رئیس سازمان بورس با اشاره به سه گروه از عوامل موثر بر بازار از اعمال اصلاحاتی خبر داد و با خوش بینی به آینده و رد اثر منفی تهدید کاهش دلار ، درخواستی از بانک مرکزی را مطرح کرد .
کارگزاری یا سازمان بورس...
نماد برتر - بر اساس اطلاعات رسیده به نماد برتر، مشکلاتی درخصوص خرید و فروش اوراق تبعی در سامانه‌های کارگزاری مفید رخ داده که باعث زیان سهامداران شده است.
یک هفته با صنایع بورسی
نماد برتر- بورس تهران در هفته‌ای که گذشت، با رشد ۲ درصدی شاخص کل همراه شد تا بعد از ۴ هفته نزول متوالی، شاهد افزایش ارتفاع نماگر اصلی بازار سهام باشیم.
انتشار نتایج عملکرد سالانه بورس تهران
نماد برتر- عملکرد فوق‌ العاده بورس اوراق بهادار تهران در سال ۲۰۲۰ میلادی رقم خورد.
با بازی محمود، حسن و...
نماد برتر- بازار سرمایه در ایران در تمام سال های گذشته با افت و خیزهای فراوانی روبه رو بوده است که هر کدام از این چالش ها می تواند به تنهایی یک ایده برای فیلم سازی باشند.
سهام عدالتی ها فریب نخورند!
نماد برتر- پس از آزادسازی سهام عدالت، بازار برخی کانال های فضای مجازی برای گرفتن اطلاعات مشمولین به بهانه مدیریت سهام آنها داغ شد؛ موضوعی که مدیر مبارزه با پولشویی شرکت سپرده گذاری مرکزی نسبت به آن هشدار داده و تاکید کرده است که اخبار مربوط به سهام عدالت از طریق همین شرکت پیگیری شود.
بازی گردان بازار سرمایه چه کسی است؟!
نماد برتر- بورس به یک منبع درآمد برای دولت و بی کفایتی وزارت خانه‌ها تبدیل شده است و هر زمانی که دچار کسری بودجه می‌شود، این کسری را از جیب مردم تامین می‌کند.
سقوط شاخص به زیر یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد/ وزیر اقتصاد خواب است!
نماد برتر- رفیعی، کارشناس بازار سرمایه مدعی شده که ذی نفعان بازار به دنبال ریزش شاخص تا زیر یک میلیون ۲۰۰هزار هستند و تا به این عدد نرسند ریزش ادامه دارد.
بازی با سرمایه مردم به خاطر یک مدیر
نماد برتر- رفیعی کارشناس بازار سرمایه می‌گوید که ریزش بازار به دلیل انتخابات آمریکا و همچنین دعواهای سیاسی داخلی رخ داده و بازار را از روند تحلیل خارج کرده است.
فرصتی به نام بورس و غفلتی به نام دولت
نماد برتر- یادداشت اختصاصی / محمد علی رفیعی
سرزمینی ثروتمند اما...
نماد برتر- یادداشت / محمد علی رفیعی